• Op 20 januari 1950 is SVM opgericht en is ooit begonnen op een weiland met als "kantine" het café van de familie Bruggink, nu bekend onder de naam Zilt en Zoet. Via de locatie op de "Bernhardlaan" is SVM terecht gekomen aan de Dierenriem, op een mooie locatie vernoemd naar de oud wethouder F.J.H van Eck, het sportpark F.J.H. van Eck.

Wij zijn een gezellige dorpsvereniging en bieden de mogelijkheid voor diverse activiteiten waaronder Voetbal (zowel op gras (2 velden) als op kunstgras (1 veld)), Zaalvoetbal, Squash, Klaverjassen, Darten en De Derde Helft (55plussers).

SVM heeft 3-5 seniorenteams, een 45+ team en ca. 10-15 jeugdteams in de leeftijd van 4 tot 19 jaar.

Roken is bij ons niet toegestaan ook niet op het buitenterras. Bij de zij-ingang - net buiten het terrein - is een rookhalte voor onze rokers.

Klik hier voor ons huishoudelijk reglement (gedragsregels).

Elke zaterdag tijdens het voetbalseizoen is onze SVM kantine open voor een hapje & een drankje.

Sluitingstijd is 20 uur op zaterdag, laatste ronde 19.30 uur.

Doordeweeks is de kantine open op di-woe-do, vanaf 19:00 en op vrijdag als de dames voetballen.

• Plattegrond SVM

• Interview met oud-voorzitter Jaap de Vries (ca 20 jr geleden)
  • TOEN
  • Aanmelding afscheid Frans van der Tol 25 nov.