• SVM beschikt over een aantal gediplomeerde trainers. En daarnaast zijn er nog een aantal trainers die een opleiding hebben gehad voor de leeftijdscategorie waarin ze trainen.... En werken we nauw samen met vrijwilligers (ouders, stagiaires, oudere jeugdleden) die zich opgeven voor het leiderschap of trainerschap van een jeugdteams.

In de loop van het voetbalseizoen 2021-2022 zijn alle trainers en leiders gevraagd om een VOG aan te leveren, uiteraard op kosten van SVM. Iedere nieuwe trainer of leider zal gevraagd worden om een VOG verklaring.

Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een verklaring waaruit blijkt dat het gedrag in het verleden geen bezwaar vormt voor het vervullen van een specifieke taak of functie in de samenleving in dit specifieke geval bij SVM als trainer/leider van de jeugd. Het is binnenkort verplicht als vereniging om over deze vog's te beschikken.

Ga naar Contacten voor een overzicht van alle trainers en leiders voor het voetbalseizoen.

Klik hier voor een plattegrond van ons terrein met indeling van de wedstrijdvelden.

• Nieuwe trainer of Leider?

Klik hier om een informatie-flyer te downloaden.

Een overzicht van alle trainers/leiders per team met contactgegevens voor het seizoen vind je

onder contactpersonen of klik hier Wie-doet-Wat.