• Ja ik wil!

Opgericht in 1950 als SVM-Boys is SVM nu een ambitieuze omni-sportvereniging met ruim 500 actieve leden. Een echte dorpsvereniging met verschillende afdelingen zoals veld-, en zaalvoetbal, squash, darts en klaverjassen. Ons complex ligt langs de A27 waar dagelijks ruim 80.000 autos langs komen. Sponsors zijn voor SVM heel belangrijk. Als sponsor laat je jezelf en jouw bedrijf zien aan al onze leden. Letterlijk, in de vorm van een vermelding op onze website, een bord langs het veld en/of in de kantine die ook andere leden en niet-leden gebruiken. Daarnaast zijn er nog meer creatieve manieren te bedenken om jouw bedrijf bij onze leden onder de aandacht te brengen. Dit kan specifiek gericht zijn op een groep, zoals het sponsoren van een wedstrijdtenue van een team of door ons voetbalkamp of een toernooi te sponsoren.

SPONSOR BROCHURE

• Sponsormogelijkheden:

• Donateur worden Wanneer je onze voetbalclub wil steunen, maar geen tegenprestatie verwacht, dan kan je donateur worden. Als donateur kan je i.p.v. een geldbedrag ook materialen of diensten beschikbaar stellen.

Interesse om SVM te sponsoren? Neem dan contact op met onze sponsorcommissie via sponsorcommissie@svmmaartensdijk.nl