• Kabouters

• Ben je 4 -6 jaar en wil je graag leren voetballen zonder al mee te doen aan de KNVB-voetbalcompetitie, dan ben je van harte welkom om bij ons te komen voetballen.

Onze kabouters trainen/spelen op zaterdagochtend van 09.00-10.00 uur op het voetbalveld BAK helemaal links. Bij de kabouters leer je de eerste voetbalbeginselen en speel je nog geen wedstrijden.

De eerste 4x mag je gratis meedoen. Wil je blijven spelen, dan word je daarna lid van SVM.

Aanmelden kan hier of via ledenadministratie@svmmaartensdijk.nl. Zodra wij jouw aanmelding hebben ontvangen, krijg je een SVM-voetbaltenue met jouw eigen naam erop!

Omdat je nog geen wedstrijden speelt, wijkt ons lidmaatschapstarief voor de kabouters af van het gewone SVM-lidmaatschapstarief. Zie contributie.

Coach van de kabouters is Bram Boshuis, bereikbaar via kabouters@svmmaartensdijk.nl