• Wat jammer dat je ons gaat verlaten.... We hopen dat je een leuke tijd bij ons hebt gehad!

Let op dat je opzegt bij onze ledenadministratie voor 1 juli van het eindigende seizoen -> ledenadministratie@svmmaartensdijk.nl . Dit geldt ook voor overschrijvingen naar andere verenigingen.

Leden die zich toch na 1 juli afmelden, krijgen van ons een rekening van Euro 50,00, omdat SVM deze administratieve kosten doorberekend krijgt van de KNVB.

Via een mailtje met daarin je gegevens en reden van opzegging kan je je lidmaatschap bij SVM beëindigen.

Let op: opzeggen bij jouw trainer of leider is geen officiele opzegging. Een mailtje aan de ledenadministratiei is noodzakelijk.

Voordat je vertrekt, horen we graag van jou hoe jouw ervaring met onze club zijn geweest. Klik hiervoor op deze link.