• Welkom bij onze club!

We houden graag onze contributie betaalbaar voor iedereen. Dit kan alleen als ieder lid (of ouder van) zijn/haar steentje bijdraagt. Met elkaar zijn we er voor elkaar, toch? Hieronder een overzicht gemaakt van de werkzaamheden die er zijn. Je vindt deze bij "Meer info over lid worden". We zijn benieuwd waar jij jouw steentje aan gaat bijdragen. => Let op inschrijvingen worden alleen verwerkt met een ingevulde vrijwilligerslijst.

• Meer info over lid worden

Leuk dat je bij SVM komt voetballen!

Je kan je aanmelden via de aanmeldknop hierboven.

Lid worden kan alleen met een ingevuld vrijwilligersformulier-> klik hier. Deze mail je na jouw aanmelding via onze site naar ledenadministratie@svmmaartensdijk.nl. Na ontvangst van het ingevulde vrijwilligersformulier, nemen wij contact met jou op. Voor jeugdleden onder 18 vullen ouders deze lijst in.

Contributie buiten je budget?
    Geen financiële ruimte om de contributie te betalen? Lokale en landelijke voorzieningen kunnen een oplossing zijn om te blijven voetballen. De financieel contactpersoon van ING helpt je graag. Kijk wat voor jou mogelijk is! Klik hier

Wat gebeurt er na jouw aanmelding?
    Zodra je je hebt aangemeld, ontvang je een e-mailbericht van de TVC waarin staat in welk team je bent ingedeeld en per wanneer je kan komen spelen. Elk jaar wordt de (voorlopige) teamindeling begin juni bekend gemaakt. Een jeugdlid kan zich vanaf 1 mei aanmelden voor het nieuwe seizoen. Je betaalt dan een klein bedrag voor inschrijving en verzekering. Daarmee kan je dan alvast tot aan de zomer meetrainen met een team en in die periode bepalen wij in welk team jij geplaatst kan worden. Het is niet altijd mogelijk nieuwe spelers eerder tijdens het voetbalseizoen in een team te plaatsen. In dat geval kijken we of je wel alvast kan meetrainen.

Voor onze kabouters gelden er afwijkende regels zie https://www.svmmaartensdijk.nl/onze-kabouters/

Overschrijven naar SVM?
    Wil je overschrijven van een andere voetbalclub naar SVM, meld je dan aan met je bestaande  KNVB bondsnummer via ledenadministratie@svmmaartensdijk.nl.
    Vergeet niet je af te melden bij je oude vereniging, spullen in te leveren die van de club zijn, eventuele contributieachterstand en boetes te betalen. Als je dat niet doet kan je overschrijving geblokkeerd worden. Overschrijving gaat digitaal. Je hoeft geen overschrijvingsformulier in te vullen.

Meer informatie?
    Kijk voor de volgende onderwerpen in deze links:

Toch nog vragen over lidmaatschap? Mail dan naar ledenadministratie@svmmaartensdijk.nl

SVM verwerkt persoonsgegevens. Wij willen je hierover graag duidelijk en transparant informeren. In het privacy statement geven wij je antwoord op de belangrijkste vragen over de verwerking van persoonsgegevens door SVM en de aangesloten organisaties, waar wij persoonsgegevens vastleggen. Ga hiervoor naar de privacy-policy.
    Bij aanmelding via onze website ga je automatisch akkoord met onze privacy-policy (avg).