• In 2017 werd MAC³PARK, de Flevolandse vehuurder van zakelijk vastgoed, mede-hoofdsponsor van voetbalvereniging SVM Maartensdijk. Vorige week 10 sept. jl.  tekende MAC³PARK M. Mulder (CEO) voor een jaar bij als hoofdsponsor van SVM1, waarbij de intentie is afgesproken in december weer contact met elkaar te hebben over de daaropvolgende verlenging.

• Wie of wat is dat eigenlijk, MAC³PARK?
    Menigeen zal het zich hebben afgevraagd de afgelopen jaren. Het mega-reclamedoek kan niemand over het hoofd zien en is op de snelweg A27 voor velen zelfs beeldbepalend. Als je van Utrecht naar Almere rijdt althans. En dat is ook precies de bedoeling. In Almere is MAC³- PARK immers eigenaar van de Creative Campus op industrieterrein De Vaart. Op dit fabriekscomplex van 50.000 m2 was vroeger de NIVEA-fabriek van farmaceutisch concern Beiersdorf gevestigd. MAC³PARK zorgde voor een metamorfose van met name de fabriek, die inmiddels broedplaats is voor tientallen bedrijven in vooral de creatieve sector. Vandaar Creative Campus. Elders in Flevoland heeft MAC³PARK op verscheidene locaties in Lelystad, Dronten en Emmeloord nog eens 110.000 m2 aan bedrijfsruimten. Van moderne eigentijdse kantoorpanden tot omvangrijke gebouwen voor de perifere detailhandel of de logis- tieke sector.

Bedrijvengroep
    En enige tijd is MAC³PARK ook in Kampen en Zwolle aanwezig, met eigen panden en deelnemingen in regionale bedrijven. Hoe zit dat? Meine Breemhaar legt uit: “MAC³PARK maakt onderdeel uit van een bedrijvengroep waar verder ook de KMM-groep en de investeringsmaatschappij Pitteloo toe behoren. Dat biedt voor de MAC³PARK-huurders ongekend veel mogelijkheden. Denk daarbij aan het omvangrijke zakelijke netwerk van honderden huurders, maar ook de financiële mogelijkheden die Pitteloo te bieden heeft. Pitteloo levert groeikapitaal aan startende en snelgroeiende bedrijven. Onze focus ligt landelijk op veelbelovende bedrijven in informatiebeheer en kennisoverdracht. Als huurder bij MAC³PARK ben je feitelijk aangesloten op deze dynamiek, die veel zakelijk voordeel kan opleveren.”

Voetballiefhebber
    Breemhaar is een gerespecteerd ondernemer. Hij staat aan het hoofd van een conglomeraat van 36 bedrijven die tezamen meer dan duizend mensen in dienst hebben afgelopen jaar tezamen een omzet van ruim 70 miljoen wisten te realiseren. En hij is voetballiefhebber. Was hij zelf ooit een niet onverdienstelijk speler bij FC Ommen, tegenwoordig is hij vooral langs de lijnen te vinden. Zaterdagmiddag bij tweedeklas- ser ASV Dronten – zoon Rik is aanvoerder – en anders is Breemhaar in zijn ‘eigen’ MAC³PARK-stadion om PEC Zwolle aan te moedigen. Naast stadionsponsor is Breemhaar ook bestuurslid in de Stichting PEC Zwolle.

Opvallen
    Waarom die activiteiten buiten Flevoland als je in Zwolle noch in Maartensdijk een vierkante meter bedrijfsruimte van MAC³PARK kunt huren. “Dat doen we bewust en weloverwogen”, zegt Breemhaar. We willen richting het westen en oosten met ons portfolio zakelijk vastgoed onder potentiële huurders opvallen. Wat de as Kampen/Zwolle betreft doen we dat met de naamgeving van het PEC-stadion dat is omgedoopt tot MAC³PARK-stadion. En we doen dat langs de as ’t Gooi/Randstad met de sponsoring van SVM Maartensdijk.”

Meer weten?
    Hiermee zet MAC³PARK in eerste instantie in op het vergroten van de naamsbekendheid. Daarna komt de ‘lading’ van het merk, wat vooral via online campagnes gebeurt. Daarin wordt dan de propositie van MAC³PARK gepromoot. En die laat zich eenvoudig opsommen: kantoorruimtes, bedrijfsruimtes, bedrijfshallen, flexplekken en vergaderruimtes in Almere, Lelystad, Dronten en Emmeloord. Met omvangen van 20m2 tot 1000m2 en wie groter wil kan ook bij MAC³- PARK terecht. Uiteraard flexibiliteit voor freelancers, ZZP’ers, starters en doorgroeiers. Meer over MAC³PARK leest u op de website www.mac3park.nl.

U kunt ook contact opnemen met Sales Manager Fokke van Velzen (06-22790265) of Junior Accountmanager Esther Promes (06-10957333). Ze staan u graag te woord!