• Word je dit voetbalseizoen 17 jaar? Dan moet je het Spelregelbewijs halen...
    Voor een voetballer is het belangrijk om de spelregels te kennen om beslissingen van de scheidsrechter beter te begrijpen. Het spelregelbewijs helpt hierbij. Elke speler dient voor aanvang van het nieuwe seizoen van het kalenderjaar (jan-dec) waarin hij/zij de leeftijd van 17 jaar bereikt in het bezit te zijn van een spelregelbewijs. Dit kan online via voetbalmasterz.
    Een flitsende site die op een speelse en duidelijke manier voorbereidt op het behalen van het spelregelbewijs. Zo zijn er veel oefenmogelijkheden en is er uitleg over de regels en over spelsituaties.

Hoezo?
    Via het digitaal wedstrijdformulier (DWF) wordt gecontroleerd of een speler wel of niet in het bezit is van het spelregelbewijs. Wanneer dit niet het geval is, ontvangt de speler via het DWF een waarschuwing. Na 5 waarschuwingen mag de speler niet meer opgevoerd worden op het digitale wedstrijdformulier. Dit betekent dat je dan niet meer mag meespelen! Pas als het spelregelbewijs is gehaald, dan mag de speler weer uitkomen in wedstrijden.

Hoe?
    Spelers krijgen ruim voor hun 17e verjaardag van de KNVB een mail met hun activatiegegevens. Deze bestaat uit een relatiecode en een persoonlijke activatiecode. Met deze gegevens kan het KNVB account geactiveerd worden via voetbalmasterz.nl.

Voor meer info zie ook de site van de KNVB.

Let op: gebruik bij het activeren wel het mailadres (oudermailadres) dat bekend is bij KNVB en SVM.

Hulp nodig?
    Voor hulp en ondersteuning kan je terecht bij onze TVC. Relatiecode en activatiecode kwijt? Mail dan naar   wedstrijdzaken@svmmaartensdijk.nl.

Haal je spelregelbewijs!