• SCHEIDSRECHTERS!

Onze vereniging draait op vrijwilligers. Vanaf seizoen 2023/2024 verwachten wij dat elke lid (of ouder van een jeugdspeler) hieraan bijdraagt. Daarmee houden we de contributie laag en dat is fijn.

Klik hier voor de lijst met vrijwilligerstaken of het nu een kleine losse klus is of een terugkerende klus.

Extra oproep voor onderstaande leuke vrijwilligerstaak:

Wedstrijdcoördinator

Tijdsinvestering: 6 uur per week. Bij hoge uitzondering meer.
    • Als wedstrijdcoördinator (of wedstrijdsecretaris) zorg je voor informatievoorziening en coördinatie van het indelen en verplaatsen van oefen- en competitiewedstrijden. Je hebt hiervoor contact met de KNVB en andere voetbalclubs.
    • Je werkt samen met de Technische Voetbal Commissie.
    • Je zorgt voor publicatie van wedstrijdprogramma´s en uitslagen op de website.
    • In deze functie zal je vooral contact hebben met: Elftalleiders & trainers, KNVB districtskantoor Deventer, plaatselijke en regionale commissies t.b.v. jeugdvoetbal, andere wedstrijdsecretarissen voetbalverenigingen, scholen i.v.m. schoolvoetbal (en de administratieve afhandeling).
    Wil je meer weten, stuur een mail naar TVC@svmmaartensdijk.nl of schiet Evert Boshuis aan.

Ook draaien ouders (van jeugdleden) en 18+leden 1x per voetbalseizoen een bardienst van 2,5 uur op zaterdagochtend.  Zie voor meer informatie Kantinedienst. Daar staat ook het rooster.

Wil je meer informatie of wil je je aanmelden: vrijwilligers@svmmaartensdijk.nl

• Net vrijwilliger geworden bij ons? Let dan even op...

Alle uitnodigingen naar onze vrijwilligers verlopen via Sportlink. Wil je niets missen, meld je dan aan via CLUBLID. Klik op NIET SPELEND.

Helaas is het KNVB formulier zo ingericht dat er ook in dit geval een bankrekeningnr. opgeven moet worden, maar voor niet spelende leden wordt er uiteraard niets ingehouden:-).

Wij zijn blij met jouw hulp!