• Welkom bij De Derde Helft Maartensdijk

Het Nationaal ouderenfonds is in 2019 een project gestart met als doel om 55 plussers meer te laten bewegen en sociale activiteiten te bevorderen. Hiervoor zijn landelijk sportaccommodaties bereid gevonden om dit te realiseren. In Maartensdijk is dit project gestart bij onze club op 22 september 2020.

Iedereen vanaf 55 jaar is van harte welkom om elkaar te ontmoeten en mee te doen met activiteiten die georganiseerd worden door vrijwilligers zoals bord- en kaartspelen, darten, Jeu de boules, walking football, dynamic tennis, badminton, yoga, en ook diverse workshops.

Onze gezellige sportkantine is ontmoetingsplaats voor ouderen uit Maartensdijk en omgeving, waar zij anderen ontmoeten en niet alleen deelnemer maar ook organisator van activiteiten kunnen zijn.Kom gerust een keer een kopje koffie drinken.

Contactpersoon: Gerda Vloedgraven lid werkgroep ouderencommissie De Derde Helft bij SVM:

3ehelft@svmmmaartensdijk.nl | 06-28695669

iedere dinsdag in de kantine van SVM van 10.00 – 12.30 u

Klik hier voor filmpje

• Uitleg over phishing
  • Vierklank artikel over een geslaagde activiteit

Workshop porseleinstippen met Mirjam Valkenburg

Klik hier voor het artikel in de Vierklank.